De maatschappij versnelt in een rap tempo naar een digitale organisatie. Processen en aanvragen lopen steeds meer via een digitaal portal. Dit geldt ook voor het sociale domein waarin specifieke taken voor de lokale overheid zijn belegd. De WMO, participatiewet, schuldhulpverlening, zorg en jeugd en de ondersteuning naar werk zijn taken die binnen het sociale domein vallen. Maar hoe zorgt u er nu voor dat u de juiste informatie van de juiste cliënt beschikbaar heeft?
Karmac helpt u graag verder in de stap naar een effectieve en efficiënte dienstverlening binnen het sociale domein door deze cliëntinformatie te digitaliseren. U kunt hier denken aan de volgende typen digitale cliëntdossiers:
Karmac werkt software-onafhankelijk en neemt graag met u de stappen door wat er nodig is voor een digitaal cliëntendossier. Belangrijk hierbij is hoe de archieven nu fysiek zijn opgeslagen en op welke wijze u de gegevens wenst digitaal te raadplegen.
Er zijn verschillende wijze van verwerken. U kunt hierbij denken aan één digitaal dossier, een tab per dossier, dan wel de verwerking op documentniveau. Karmac zet verschillende technieken in om de dossiers doorzoekbaar te maken, zoals de inzet van OCR en/of andere technieken.
Karmac neemt graag de voor- en nadelen met u door. Dit geldt ook voor de wijze waarop het digitaliseringproces wordt aangepakt en u 24/7 inzicht heeft in uw dossiers gedurende de verwerking.
Uw cliëntendossiers zijn bij Karmac in veilige handen. Karmac is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd.