Vastgoeddossiers digitaliseren

  • Al uw vastgoeddossiers snel raadpleegbaar
  • Dossiers eenvoudig te doorzoeken met optical character recognition
  • Op afstand onderhoud voorbereiden en storingen oplossen

Heeft u veel fysieke vastgoeddossiers die u regelmatig raadpleegt? Bijvoorbeeld tijdens onderhoudswerkzaamheden of bij het oplossen van storingen? Dan bespaart u veel tijd als u ze laat digitaliseren. Karmac staat klaar om u uw vastgoeddossiers geheel volgens wet- en regelgeving te digitaliseren, zodat u er overal toegang toe heeft. Bovendien verkleint dit de kans op verlies of beschadiging van de documenten of inzage van niet-bevoegde personen.

Vastgoeddossiers digitaliseren voor effectievere dienstverlening

Bij een storing naar de locatie moeten rijden, zoeken in de archiefruimte naar het juiste dossier en vervolgens het juiste gedeelte in het dossier opzoeken: dat is verleden tijd. Digitale vastgoeddossiers zorgen voor een efficiëntieslag in uw dienstverlening en zorgt ervoor dat u zowel internen als externen snel voorziet van de benodigde stukken.

Voordelen van het digitaliseren van vastgoeddossiers

  • Al uw vastgoeddossiers snel raadpleegbaar
  • Tijdwinst en kostenbesparing door overal toegang te hebben tot de dossiers
  • Dossiers gemakkelijk te doorzoeken dankzij optical character recognition (OCR)
  • Op afstand onderhoud voorbereiden en storingen oplossen (assetmanagement)
  • Dossiers blijven te allen tijde compleet
  • De dossiers zijn in te lezen in uw (vastgoed)beheersysteem, zoals BRIXXonline

Deze organisaties kiezen voor Karmac I&I

Vastgoeddossiers laten digitaliseren door Karmac

Voordat we uw vastgoeddossiers digitaliseren is het belangrijk om in kaart te brengen op welke wijze de digitale dossiers de organisatie zo efficiënt mogelijk gaan ondersteunen. Zo kijken we naar de manieren waarop de dossiers geraadpleegd worden en de bestandsnaamopbouw, zoals op basis van naam, project of adres. Als deze opbouw er nog niet is, kan Karmac hiervoor de registratie op locatie doen en gezamenlijk een database op maat bouwen. Verder is het mogelijk om een volledig dossier op te bouwen dat voor iedereen beschikbaar is, maar het is ook mogelijk om onderscheid te maken. Denk bijvoorbeeld aan onderscheid tussen bouwtekeningen, bestektekeningen, technische documenten en berekeningen.

Digitaal vastgoeddossier

Hoe scannen we de vastgoeddossiers?

Het scannen van de vastgoeddossiers gebeurt op de Document Campus van Karmac in Lelystad. Hier zit een team van professionals met ruime ervaring in het verwerken van vastgoeddossiers voor zowel overheidsinstanties als bedrijven. Karmac digitaliseert hierbij alle documenten en tekeningen van de dossiers op gespecialiseerde scanners in alle mogelijke formaten: van A5 tot en met A0+.

Niveaus van digitaliseren

Het digitaliseren van vastgoeddossiers kan op verschillende niveaus plaats vinden. Het gekozen niveau van digitaliseren is afhankelijk van de wensen in de raadpleegbaarheid van de dossiers. Karmac adviseert graag om een zo passende oplossing te bieden voor de lange termijn.

Toegang tijdens het proces middels documenthosting.nl

Tijdens het digitaliseringsproces heeft u te allen tijde toegang tot de dossiers met het W2FA beveiligde platform documenthosting.nl. Hierin kunt u onderscheid maken in de aanlevertijden van het aanleveren van de nog niet gedigitaliseerde dossiers.

Benieuwd hoe Karmac de vastgoeddossiers zo efficiënt mogelijk benaderbaar maakt?

Digitaliseringsspecialist Lyanca Hendriks kijkt graag samen met u naar de beste oplossing voor het digitaliseren van uw vastgoeddossiers en beantwoordt al uw vragen. Neem direct contact op met Lyanca Hendriks voor meer informatie.

© Copyright Karmac Informatie Innovatie 2024 | Powered by iClicks | Sitemap | Cookieinstellingen | Privacy verklaring