< p>

Webinars

I.v.m. het Coronavirus gaan onze Lunch en Learn sessies op dit moment niet door. Om u toch op de hoogte te houden van actuele onderwerpen en vraagstukken, hebben wij enkele webinars op de planning staan.

De webinars worden online gegeven via Microsoft Teams, u krijgt na aanmelding instructies. Alle webinars starten om 10.00 uur. Komt de dag of tijd van het webinar u niet uit? Vraag dan de informatie aan, wij zorgen dat u na afloop van het webinar de informatie toegestuurd krijgt.

Digitaliseren leerlingdossiers - 7 januari 2021

Wilt u in één oogopslag een betrouwbaar beeld van uw studentenadministratie? Digitalisering van leerlingdossiers helpt u hierbij. In dit webinar leggen wij u het digitalisatie proces uit: waar moet u rekening mee houden bij het digitaliseren van leerlingdossiers? En welke gegevens mag u bewaren? Wij geven u de antwoorden!

Aanmelden voor 7 januari

Digitaliseren personeelsdossiers - 18 februari 2021

U werkt vanuit huis en kunt niet bij de personeelsdossiers? Onhandig! Met digitale personeelsdossiers heeft u ten alle tijden en overal toegang tot de informatie.

Tijdens dit webinar vertellen wij u meer over:
- Het digitaliseringsproces zelf;
- De voordelen van digitale personeelsdossiers (extra relevant in een tijd waarin steeds meer mensen thuiswerken);
- De relatie tussen digitale personeelsdossiers en de AVG.

Aanmelden voor 18 februari

Wet- en regelgeving bij personeelsdossiers - 18 maart 2021

Dit webinar is een aanvulling op het webinar 'Digitaliseren personeelsdossiers'. Op 18 maart gaan wij dieper in op de wetten en regels die gelden bij (digitale) personeelsdossiers. Wij vertellen u welke wetten en regels er zijn voor personeelsdossiers en waarom de naleving zo belangrijk is. Ook gaan we op organisatie niveau kijken welke wetten en regels er gelden voor uw personeelsdossiers.

Als u meer wilt weten over de wet- en regelgeving bij personeelsdossiers en de toepassing daarop in uw organisatie, is dit het webinar wat u wilt volgen!

Aanmelden voor 18 maart